[mark style=”text” color=””] Ulyana Sergeenko are un farmec indiscutabil. Vedeta de street style a devenit o prezență constantă la orice Fashion Week sau eveniment de modă important. Stilul ei inconfundabil ce amintește de o adevărată Anna Karenina a zilelor noastre a făcut-o cunoscută în întreaga lume. ”Țarina”, cum îi se spune adesea, este însă și un designer tot mai influent. [/mark]

Istorie
Ulyana Sergeenko s-a născut în Kazahstan, într-o familie de lingviști. A avut parte de o copilărie “simplă, dar fericită”, după cum își amintește acum. Încă de mică era pasionată de modă. Își croia singură hainele, iar ca inspirație nu avea decât două reviste de modă: Munictoarea și Țăranca. A călcat pe urmele părinților și a plecat să studieze la Sankt Petersburg unde a absolvit Facultatea de Filologie.
Pasiunea pentru stil a purtat-o prin nenumărate târguri de vechituri și încetul cu încetul a început să adune o adevărată colecție de piese vintage.
O fotografă amatoare, Ulyana, a îmbinat cele două interese: moda și fotografia în blogul său, Jurnalul Ulyanei.

Familie
Are doi copii, Alexandru și Vasya.În 2008 s-a căsătorit cu oligarhul rus Danil Khachaturov, a cărui avere este estimată la 1,65 miliarde de dolari. Din acel moment a devenit o clientă fidelă a celor mai mari ateliere de haute couture. Cei doi au divorțat în 2015

Muncă
Ulyana a lucrat întotdeauna cu designeri, cărora le cerea produse personalizate. Spre surpinderea ei, vedea tot mai des ideile propuse pentru hainele ei folosite pe podium. În acel moment a început să se gândească dacă nu ar putea deveni ea însăși creator de modă.
Și-a deschis propriul atelier în 2011 și în prezent are 65 de angajați. De asemenea lucrează cu mai mulți meșteri populari, pentru a realiza produse cât mai speciale. Când a fost nevoită să-și caracterizeze prima colecție, Ulyana asemuit-o cu ilustrațiile pentru Vogue-ul Sovietic al anilor 50, dacă ar fi existat.
Influența sovietică a rămas o constantă în atelierul ei, fashionista propunând mereu reinterpretări ale acestui stil. Printre clientele ei se numără Beyonce, Lady Gaga, Dita von Teese sau Kim Kardashian. Tot în 2011 a devenit cunoscută la nivel internațional după ce a fost fotografiată de Tommy Ton.
Dacă vrei să ştii mai multe, citeşte şi:
-
Fascinanta istorie a celei mai dorite bijuterii. Ce inele de logodnă se purtau în trecut
-
Dieta strictă a lui Kim Kardashian și planul său de exerciții