Cum scăpați de grăsime în funcție de zona corpului în care se depune

Cum scăpați de grăsime în funcție de zona corpului în care se depune

[mark style=”text” color=””]Există numeroase metode prin care puteți să scăpați de grăsime. Însă ceea ce dă rezultate pentru o persoană, poate fi inutil pentru alta. Iată cum scăpați de grăsime în funcție de zona corpului în care se depune.[/mark]

Trupul fiecărei persoane este unic. Pentru a scăpa de kilogramele în plus este necesară înțelegerea mecanismului prin care le căștigăm. În funcție de zonele corpului în care țesutul adipos s-a depozitat în preponderență, au fost definite următoarele 6 tipuri de grăsimi. Aflați în continuare care sunt acestea și cum să scăpați de grăsime.

scăpați de grăsime
Foto: BodyBuilding eStore

1. Grăsime în partea superioară a corpului

Acest tip de grăsime începe să fie acumulată atunci când aportul de calorii din mâncarea consumată este mai mare decât numărul de calorii pe care le ardeți. Acest fenomen se întâmplă când mâncați mai mult decât trebuie și nu faceți mișcare.

Activitățile de aerobic, plimbările, alergatul sau înotul pentru 30 de minute pe zi sunt cele mai bune în acest caz. Reduceți consumul de băuturi carbogazoase, dulciuri și produse cu conținut mare de zahăr.

2. Grăsime în zona abdomenului

Unele dintre motivele acumulării grăsimii în această zonă sunt stresul, depresia și anxietatea.

Învățați să vă relaxați. Practicați meditație, yoga sau faceți exerciții speciale pentru respirație. Consumați ceai verde, acesta arde grăsimile și vă calmează.

scăpați de grăsime
Foto: BodyBuilding eStore

3. Grăsime în partea inferioară a corpului

Unul dintre motivele pentru care ați acumulat grăsime în zona coapselor poate fi excesul de gluten din dieta dvs..

Tonifiați-vă picioarele prin exerciții ce implică urcatul dealurilor și al scărilor. Nu săriți peste micul dejun. Dacă faceți acest lucru veți resimți foamea tot timpul zilei și veți ajunge să mâncați mai mult decât ar trebui.

4. Stomac balonat

Consumul excesiv de alcool duce la balonare. De asemenea consumul anumitor legume precum fasole sau mazăre.

Reduceți numărul de băuturi alcoolice consumate pentru a evita balonarea și multe alte probleme adiacente. Mâncați porții mici la intervale scurte de timp pentru a vă menține metabolismul ridicat pe tot parcursul zilei.

scăpați de grăsime
Foto: TopHealthRemedies

5. Grăsime în zona taliei și a picioarelor

Aceasta apare în preponderență la femeile care au probleme ale venelor sau la cele care au născut.

Nu consumați mâncăruri sărate. Faceți puțină mișcare la fiecare 30 de minute de stat jos. În pat, ridicați-vă picioarele mai sus decât nivelul corpului.

6. Stomac mare, talie mare

Principalul motiv este lipsa de activitate, deci începeți imediat să faceți sport sau să mergeți la sală.

Aveți grijă să dormiți suficient. Lipsa somnului produce schimbări hormonale, apetit mai mare și evident creșterea greutății.

Este important să vă amintiți că o dietă corectă și un stil de viață activ sunt cele mai bune lucruri pentru un trup sănătos și plăcut ochiului, indiferent de forma lui.

Ce alte sfaturi ne puteți împărtăși din lupta personală dusă cu kilogramele în plus?

Descoperiți 5 obiceiuri moderne nesănătoase care pot fi cel puțin la fel de toxice ca fumatul.

Leave a Reply